هک روید

مرجع جدید ترین بازی ها و نرم افزار ها و آموزش ها

هک روید

مرجع جدید ترین بازی ها و نرم افزار ها و آموزش ها

دانلود بازی ایرانی گذرگاه2 به رایگان برای اندروید

دانلود رایگان بازی ایرانی گذرگاه 2

گرافیکی ترین بازی ایرانی، ساخته شده برای اندروید تا به امروز
تقدیم به روح پاک شهدا و همچنین جانبازان هشت سال دفاع مقدس
در ادامه ی نسخه اول، داستان بازی مربوط به گذرگاه و منطقه ای است استراتژیک برای انتقال ماشین آلات زرهی و تدارکاتی دشمن به جبهه ی اصلی. سنگر شما و همرزمانتان در نزدیک ترین نقطه به این گذرگاه واقع شده و ماموریت شما این است که با سلاح هایی که در اختیار دارید مانع از پیشروی دشمن شوید. (در پانزده مرحله و با سه نوع سلاح متفاوت)


لینک دریافت بازی گذرگاه 2 رسید . بدو بدو مجانی برای شما

از ویژگی های این بازی میتوان به جلوه های ویژه ی آن اشاره کرد. جلوه های ویژه ی استفاده شده در این بازی مانند دود، آتش و انفجار کاملا واقعی و فیلم برداری شده است. زمان زیادی برای صدا گذاری و انتخاب موسیقی مناسب صرف شده تا تجربه ای متفاوت برای کاربر داشته باشد. گرافیک و جزئیات گرافیکی هم یک عنصر جدا نشدنی از تمام محصولات Armina Games است.
کنترل بازی هم یکی از استاندارد ترین و روان ترین کنترل ها در بین بازی هاست که با در نظر گرفتن نظرات و پیشنهادات کاربران عزیز بهینه شده و بزودی در بروز رسانی محصولات مشابه و قدیمی تر هم اعمال خواهد شد (محصولاتی مانند پایگاه مرزی و تیغ).
دریافت نسخه اول بازی :
اولین نسخه از بازی گذرگاه

برای آشنایی با سلاح ها و کاربرد آنها حتما راهنمای بازی را به طور کامل و خط به خط مطالعه کنید.
پیشرفت و توسعه ی صنعت بازی سازی در کشورمان فقط و فقط در گرو یک کلمه است و آن یک کلمه این است "حمایت"... هیچ محدودیت دیگری وجود ندارد...
یک درخواست دوستانه در مورد نحوه امتیاز دادن:
دوستان عزیز، لطفا با جمع بندی کلی به این بازی امتیاز دهید نه فقط سلیقه ی کاملا شخصی و توانایی فردی در نحوه بازی کردن و عبور از مراحل، چون در نسخه قبلی دوستان در متن نظر خود بسیار از بازی راضی بودند و حتی از کلمه بسیار عالی نیز استفاده کردند ولی به علت اینکه عبور از یک مرحله ی خاص برایشان دشوار بوده، به بازی امتیاز متوسط دادند !! فقط کافیست یک مقایسه ی کلی با دیگر بازی های داخلی و حتی برخی از بازی های خارجی داشته باشید. ولی با این حال ما به نظرات تک تک کاربران خود احترام قائل بوده و برای رضایت همه ی کاربران عزیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد، زیرا که شما لایق بهترین ها هستید.
این بازی روی دستگاه های زیر تست شده است :
Sony Xperia M2
Samsung Galaxy Star Plus S7262
Huawei Ascend P6
Huawei Ascend G7
Lenovo A3000
Huawei Ascend Y300
از همراهی و حمایت شما سپاسگزاریم
دریافت نسخه اول بازی :
اولین نسخه از بازی گذرگاه
تصاویری از محیط بازی :
 دانلود رایگان بازی ایرانی گذرگاه 2
دانلود رایگان بازی ایرانی گذرگاه 2
دانلود رایگان بازی ایرانی گذرگاه 2
دانلود رایگان بازی ایرانی گذرگاه 2
دانلود رایگان بازی ایرانی گذرگاه 2

آموزش دانلود :
ابتدا رو لینک دانلود مستقیم کلیک کنید. حالا وارد صفحه دیگری می شوید ، باید 20 ثانیه صبر کنید تا شمارش معکوس در بالای سمت راست تمام شود.
بعد از اتمام شمارش معکوس دکمه «رد کردن تبلیغ» یا «Skip ADS» نمایان میشود ، گزینه رد تبلیغ رو انتخاب کنید تا وارد صفحه دانلود بشید.
بعد از این که وارد صفحه دانلود شدید ، گزینه «دانلود با سرعت پایین» رو انتخاب کنید. 60 ثانیه صبر کنید تا شمارش معکوس تمام شود ، و بعد از تمام شدن شمارش معکوس گزینه «ایجاد لینک دانلود» رو انتخاب کنید تا لینک دانلود مخصوص شما ساخته شود.
بعد از این که گزینه ایجاد لینک دانلود رو انتخاب کردید و وارد صفحه دانلود شودید ، گزینه «دانلود فایل» رو انتخاب کنید تا فایل مورد نظر رو دانلود کنید.

دانلود بازی گذرگاه 2 :

حجم فایل : 38.7 مگابایت
نسخه : 1.0.1
قیمت در کافه بازار : 999 تومان
پشتیبانی و منبع: RmSft.Rozblog.com

لینک دانلود :

دانلود مستقیم بازی گذرگاه 2

دانلود با استفاده از نرم افزار بار کد خوان :
دانلود رایگان بازی ایرانی گذرگاه 2 برای اندروید آیفون و آیپد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.