هک روید

مرجع جدید ترین بازی ها و نرم افزار ها و آموزش ها

هک روید

مرجع جدید ترین بازی ها و نرم افزار ها و آموزش ها

برنامه مترجم سخنگو جهانگرد به رایگان

دانلود رایگان برنامه مترجم سخنگو جهانگرد برای اندروید


جمله مورد نظر خود را بیان کنید و در کمتر از چند ثاینه ترجمه آنرا به زبان دلخواه مشاهده نمایید!
دیگر نیازی نیست تا در سفرهایتان از دوستان و اطرافیان برای ترجمه مکالمات ضروری خود کمک بگیرید؛ با استفاده از مترجم سخنگوی جهانگرد می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن مکالمات روزمره خود را ترجمه کنید.
مترجم سخنگو جهانگرد با قابلیت ترجمه بیش از 70 زبان زنده دنیا و بانک لغاتی با بیش از صدها هزار لغت کاربردی به همراه تلفظ صحیح آنها در اختیار شما دوستان عزیز قرار گرفته است. این مجموعه شامل زبان‌های انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی، چینی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، تایلندی، روسی، و ... می‌باشد.
مترجم سخنگوی جهانگرد درمقایسه با سایر محصولات مشابه، با قیمتی به مراتب پایین‌تر و ظاهری ساده‌تر برای استفاده تمامی افراد جامعه با هر زبان و ملیتی تعبیه شده و در اختیار شما هموطنان عزیز قرار گرفته است.   

آموزش دانلود :
ابتدا رو لینک دانلود مستقیم کلیک کنید. حالا وارد صفحه دیگری می شوید ، باید 20 ثانیه صبر کنید تا شمارش معکوس در بالای سمت راست تمام شود.
بعد از اتمام شمارش معکوس دکمه «رد کردن تبلیغ» یا «Skip ADS» نمایان میشود ، گزینه رد تبلیغ رو انتخاب کنید تا وارد صفحه دانلود بشید.
بعد از این که وارد صفحه دانلود شدید ، گزینه «دانلود با سرعت پایین» رو انتخاب کنید. 60 ثانیه صبر کنید تا شمارش معکوس تمام شود ، و بعد از تمام شدن شمارش معکوس گزینه «ایجاد لینک دانلود» رو انتخاب کنید تا لینک دانلود مخصوص شما ساخته شود.
بعد از این که گزینه ایجاد لینک دانلود رو انتخاب کردید و وارد صفحه دانلود شودید ، گزینه «دانلود فایل» رو انتخاب کنید تا فایل مورد نظر رو دانلود کنید.

دانلود برنامه مترجم سخنگو جهانگرد :

حجم فایل : 2.2 مگابایت
نسخه : 1.6.3
قیمت در کل اینترنت : 18 هزار تومان
پشتیبانی : RmSft.Rozblog.com

لینک دانلود :

دانلود مستقیم برنامه مترجم سخنگو جهانگرد

دانلود با استفاده از نرم افزار بار کد خوان :
دانلود رایگان برنامه مترجم سخنگو جهانگرد برای اندروید آیفون و آیپد

گزارش انتشار نسخه جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.