هک روید

مرجع جدید ترین بازی ها و نرم افزار ها و آموزش ها

هک روید

مرجع جدید ترین بازی ها و نرم افزار ها و آموزش ها

برنامه دستیار اینترنت به رایگان


دانلود رایگان برنامه دستیار اینترنت

همیشه وقتی از اینترنت استفاده می کنیم بزرگترین مشکلمون اینه که چند مگابایت استفاده کردیم یا چقدر اینترنت داریم ؟ این هفته چقدر استفاده کردیم ؟ یا این ماه چقدر استفاده کردیم ؟ و وقتی اینترنتمون تموم میشه اولین فکرمون اینه که واقعا اینقدر اینترنت مصرف کردیم ؟ ... یا اینکه اگه میخواید بدونید زمانی که به اینترنت وصل هستید گوشیتون بدون اینکه شما بدونید چقدر از حجم اینترنتون رو مصرف می کنه ؟ یا اینکه الان سرعت اینترنتم چقدره یا بیشترین سرعت چقدر بوده ؟
پشتیبانی اینترنت ایرانسل، همراه اول، رایتل، تالیا، وای فای و... اگه شما هم می خواید کنترل کاملی روی اینترنتتون داشته باشید پس این برنامه را از دست ندهید.
برای اطمینان از اینکه دستگاه شما نرم افزار دستیار اینترنت را پشتیبانی می کند حتما قبل از خرید نسخه تست را از لینک زیر دریافت نمایید
http://uploadboy.com/b284e5gwmy5q.html
دستیار اینترنت مقدار ترافیک مصرفی شما از اینترنت را در حالت های مختلف شمارش و در بازه های زمانی مختلف نمایش میدهد.دستیار اینترنت میتواند ترافیک شبکه های وای فای و (شبکه موبایل (2g,3g را به طور کامل و دقیق به صورت ارسال و دریافت و مجموع ترافیک مصرفی را شمارش و به شما نمایش دهد. همچنین دستیار اینترنت سرعت لحظه ای ارسال و دریافت اطلاعات و همچنین بیشترین سرعت ارسال و دریافت اطلاعات را ثبت و نمایش میدهد.
دانلود رایگان برنامه دستیار اینترنت برای اندروید آیفون و آیپد  دستیار اینترنت برای تمام کسانی که در دستگاه اندرویدی خود از اینترنت استفاده می کنند و می خواهند از میزان اینترنتی مصرف خود با خبر شوند مناسب است.
امکانات :
محاسبه مقدار اینترنت مصرفی امروز وای فای و شبکه موبایل
محاسبه مقدار اینترنت مصرفی هفته وای فای و شبکه موبایل
محاسبه مقدار اینترنت مصرفی ماه وای فای و شبکه موبایل
محاسبه مقدار اینترنت مصرفی کل وای فای و شبکه موبایل
نمایش سرعت لحظه ای وای فای و شبکه موبایل
بیشترین سرعت ثبت شده وای فای و شبکه موبایل
بروزرسانی اطلاعات با تقویم خورشیدی
توجه: اگر مشکل یا سوالی در ارتباط با برنامه داشتید لطفا قبل از ارائه نظرات غیرمنصفانه با ما تماس بگیرید ما حتما مشکل را برطرف خواهیم کرد. همچنین با گذاشتن نظرات ? سـتـاره انگیزه ی ما را برای بهبود و ارتقاء عملکرد برنامه و افزودن قابلیت های جدید به آن، بیش از پیش تقویت کنید.
همچنین پیشنهاد می کنیم پیش از استفاده از نرم افزار بخش راهنما و درباره نرم افزار را به دقت مطالعه فرمایید.
با نظرات مثبت و انتقادهای سازنده مارا در رفع عیب ها و افزودن ویژگی های جدید به این برنامه یاری کنید. پیشنهادها در نسخه های بعدی اضافه می گردند.

آموزش دانلود :
ابتدا رو لینک دانلود مستقیم کلیک کنید. حالا وارد صفحه دیگری می شوید ، باید 20 ثانیه صبر کنید تا شمارش معکوس در بالای سمت راست تمام شود.
بعد از اتمام شمارش معکوس دکمه «رد کردن تبلیغ» یا «Skip ADS» نمایان میشود ، گزینه رد تبلیغ رو انتخاب کنید تا وارد صفحه دانلود بشید.
بعد از این که وارد صفحه دانلود شدید ، گزینه «دانلود با سرعت پایین» رو انتخاب کنید. 60 ثانیه صبر کنید تا شمارش معکوس تمام شود ، و بعد از تمام شدن شمارش معکوس گزینه «ایجاد لینک دانلود» رو انتخاب کنید تا لینک دانلود مخصوص شما ساخته شود.
بعد از این که گزینه ایجاد لینک دانلود رو انتخاب کردید و وارد صفحه دانلود شودید ، گزینه «دانلود فایل» رو انتخاب کنید تا فایل مورد نظر رو دانلود کنید.

دانلود برنامه دستیار اینترنت :

حجم فایل : 108 کیلوبایت
نسخه : 1.1.2
قیمت در کافه بازار : 2000 تومان
پشتیبانی : RmSft.Rozblog.com

لینک دانلود :

دانلود مستقیم برنامه دستیار اینترنت

دانلود با استفاده از نرم افزار بار کد خوان :
دانلود رایگان برنامه دستیار اینترنت برای اندروید آیفون و آیپد

گزارش انتشار نسخه جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.